Viewing! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Linda & JP Kramer & Pellemans - WaarBenJij.nu Viewing! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Linda & JP Kramer & Pellemans - WaarBenJij.nu

Viewing!

Door: JP

Blijf op de hoogte en volg Linda & JP

13 Februari 2009 | Tanzania, Arusha

De eerste viewing in het leven van menig student op het Kilimanjaro Film Institute!

Straks komen de gasten; Linda en ik broeden op formuleringen om de tamelijke ruwe montage (understatement of the day) te verkopen aan de VIPS straks.

Suggesties zijn welkom!

• 13 Februari 2009 - 08:24

Yvonne:

Hey zusje, wat lees ik nu...ben je ziek geweest. Ondertussen weer een beetje opgeknapt? Het ziet er nog steeds allemaal leuk uit. Geniet van laatste dag en smakelijk eten voor vanavond. KUS

• 15 Februari 2009 - 17:47

Iris:

Geweldig! Als het al zo leuk is om jullie berichten te lezen, dan moet het wel echt een feestje zijn om het zelf te ervaren. Waarschijnlijk zijn jullie inmiddels alweer thuis. Lin, rust even lekker uit en ik zie je volgende week! x Iris